ІНТЕГРОВАНИЙ (БІНАРНИЙ) УРОК з географії та біології на тему: «Гідросфера. Кругообіг води в природі. Живлення рослин. Значення води в природі» у 6-Б, 6-В, 6-Г класах.




 

ІНТЕГРОВАНИЙ (БІНАРНИЙ) УРОК
з географії та біології на тему: «Гідросфера. Кругообіг води в природі. Живлення рослин. Значення води в природі» у 6-Б, 6-В, 6-Г класах.
Мета уроку: 
Навчальна: Поглибити географічні знання учнів з теми «Гідросфера. Кругообіг води в природі». Розкрити значення циклічності руху води, пригадати агрегатні стани води, з`ясувати значення наявності води на планеті та її вплив на природу. 
Поглибити біологічні знання учнів з теми «Живлення рослин», пригадати склад рослинної клітини та значення кожної складової цієї клітини, з`ясувати схему руху води та поживних речовин в рослинах та пояснити реакцію фотосинтезу в рослинах, вказати значення води в житті рослин. 
Зробити висновок про необхідність збереження води на планеті та захисту рослин. 
Виховна: Долучити учнів до проблеми збереження навколишнього середовища, води, рослин, тварин. Навчити працювати в команді. Навчити культурі спілкування та висловлювання особистих міркувань з теми. 
Після пояснення навчального матеріалу, перегляду навчальних фільмів учні розгадували загадки про воду та кросворд на тему уроку. Одним із завдань додому для учнів було творче: намалювати циклічну подорож краплинки в природі.
Підготували та провели урок вчителі Іваніна О. А. та Галена О. В.

 



Создан 04 янв 2018



МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
formula.kr.ua